Livsstil

Bye bye kvalme

Halløjsa sødeste mennesker:)

Håber I alle har det godt<3

Det er godt nok noget tid siden, at jeg har tastet løs og skrevet et indlæg, men føler nu også, at jeg kan genkende mig selv igen efter otte uger med kvalme, metal smag i munden 24/7, træthed og humør svingninger. Jeg har levet af brød med kærgården og ris, da meget andet mad aktiverede kvalmen. Det har selvfølgelig sat sine spor på kroppen ( 😉 ), og nu hvor jeg får det bedre og bedre, så vil jeg gerne have fokus på vægten igen.

Jeg har ved begge mine graviditeter taget omkring 27 kg på og ved min første graviditet, så tabte jeg ret hurtig de ekstra kilo. Krishnan havde kolik, så jeg gik mange kilometer dagligt. Men efter at have fået vores datter, så blev det lidt mere besværligt at komme af med de ekstra kilo, da tiden gik med børnene og huset. Så jeg antager allerede nu, at med tre børn og samme hus, så bliver vilkårene for træning ikke meget bedre 🙂

Jeg har derfor lavet en ugeplan for mig selv, hvor jeg har taget forbehold for mine døgnvagter og træthed. Det er for at have et overblik over træningen og styrke motivation. Men jeg dunker ikke mig selv på hovedet, hvis planen ikke holder helt. Børnene er stadig ikke startet i institution, så jeg satser, men ved at tingene let kan ændre sig.

MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag
Løb 3 km15.000 skridtLøb 3 km  15.000 skridtLøb 5 kmYogaCross
Mave/rygAften yogaBen/armAften yogaFull body udtrækning Mave/ryg

Jeg er blevet glad for yoga og mindfullness. Det giver mig en ro og lysten til at gå op i mig selv. Jeg priser mig lykkelig over, at jeg har det bedre <3

Ha´en dejlig dag 🙂

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *